Som leder er det din jobb å sikre at alle ansatte har et godt arbeidsmiljø, slik at de kan trives og produsere resultater.
Hva gjør du når arbeidsmiljøet forsures av en medarbeider som gjør gjentagende faglige feil eller har en problematisk atferd eller kommunikasjon?
I mange tilfeller er løsningen å ta en god samtale med vedkommende. En slik samtale oppleves av mange ledere som krevende, og kalles derfor ofte for "Den vanskelige samtalen".
Hva skjer om vi endrer navnet til "Den modige samtalen"?
I denne videoen får du fem konkrete strategier som gjør den vanskelige samtalen litt enklere, både for deg og medarbeideren.
I tillegg lærer du en teknikk for hvordan du kan forberede deg mentalt om samtalen er med en medarbeider du ikke liker. Din personlige motvilje kan nemlig lett kan skinne igjennom, og det kan ødelegge både din profesjonalitet og selve samtalen. Det ønsker du ikke.
Lykke til!
50% Complete
Motta vårt nyhetsbrev og du vil få gratis tips og inspirasjon til hvordan du kan kommunisere og samarbeide bedre med de rundt deg, slik at dere finner bedre løsninger og får en morsommere arbeidsdag!