
Gratis Webinar: Kunsten å kommunisere effektivt som leder
For gründere som vil få investorer, team og kunder til å forstå verdien dere skaper
00
Dager
00
Timer
00
Minutter
00
Sekunder
Som gründer har dere bygget noe bra. Kanskje til og med revolusjonerende. Men dere opplever at:
-
Investorer ikke forstår hvorfor teknologien deres er overlegen
-
Teamet bygger features, men forstår ikke produktstrategien
-
Kundepresentasjoner tar dager å forberede, men gir ikke resultater
-
Dere bruker mer tid på å forklare enn på å utvikle
-
Funding-runder tar måneder lengre enn de burde
Webinarinformasjon:
Webinaret starter 26. juni kl. 11:00!
✅ Forskjellen mellom å kommunisere teknologi og å kommunisere verdi (og hvorfor investorer ikke kjøper teknologi)
✅ Hvorfor teamet deres ikke forstår strategien selv om dere forklarer den
✅ Forskjellen mellom å kommunisere teknologi og å kommunisere verdi (og hvorfor investorer ikke kjøper teknologi)
✅ Hvorfor salgsyklusen deres tar så lang tid - og hva som må endres
✅ Hvorfor teknisk ekspertise kan bli en kommunikasjonsbarriere - og de konkrete fallgruvene jeg ser igjen og igjen
Dette får dere:
- Tekniske gründere i scale-up fase
- CTOs som har blitt CEOs
- Gründere som sliter med funding, team-kommunikasjon eller salg
- Alle som har bygget god teknologi, men sliter med å "selge" den
Dette webinaret passer for :
- Konkret forståelse av hvorfor kommunikasjonen deres ikke fungerer
- Innsikt i hvordan investorer, team og kunder tenker annerledes enn dere
- Mulighet til å stille spørsmål direkte under webinaret
Om meg, Anne Karin Nordskag

Jeg er siviløkonom, retoriker og daglig leder i Krystallklart Budskap AS. Med erfaring fra Orkla og Aller Media forstår jeg både deres tekniske verden og forretningsverdenen dere må kommunisere med.
Siden 2011 har jeg hjulpet hundrevis av tekniske gründere med å oversette fra teknisk til strategisk kommunikasjon. Jeg har sett bra teknologi få finansiering fordi gründeren lærte seg å kommunisere verdi i stedet for features.
Jeg har også sett fantastiske produkter mislykkes fordi gründeren ikke klarte å få teamet til å forstå visjonen, eller fordi salgssyklusen tok for lang tid.
Forskjellen ligger i kommunikasjonen
Våre deltakere kommer blant annet fra disse bedriftene:
