Gratis Webinar: Kunsten Ă„ kommunisere effektivt som leder
For grĂŒndere som vil fĂ„ investorer, team og kunder til Ă„ forstĂ„ verdien dere skaper
Webinarinformasjon:Â
Webinaret starter 27. november kl. 10:00!
00
Dager
00
Timer
00
Minutter
00
Sekunder
Som grĂŒnder har dere bygget noe bra. Kanskje til og med revolusjonerende. Men dere opplever at:
-
 Investorer ikke forstĂ„r hvorfor teknologien deres er overlegenÂ
-
Teamet bygger features, men forstÄr ikke produktstrategien
-
Kundepresentasjoner tar dager Ă„ forberede, men gir ikke resultater
-
Dere bruker mer tid pÄ Ä forklare enn pÄ Ä utvikle
-
Funding-runder tar mÄneder lengre enn de burde
Webinarinformasjon:Â
Webinaret starter 27. november kl. 10:00!
â Forskjellen mellom Ă„ kommunisere teknologi og Ă„ kommunisere verdi (og hvorfor investorer ikke kjĂžper teknologi)
â Hvorfor teamet deres ikke forstĂ„r strategien selv om dere forklarer den
â Forskjellen mellom Ă„ kommunisere teknologi og Ă„ kommunisere verdi (og hvorfor investorer ikke kjĂžper teknologi)
â  Hvorfor salgsyklusen deres tar sĂ„ lang tid - og hva som mĂ„ endres
â Hvorfor teknisk ekspertise kan bli en kommunikasjonsbarriere - og de konkrete fallgruvene jeg ser igjen og igjen
Dette fÄr dere:
- Tekniske grĂŒndere i scale-up fase
- CTOs som har blitt CEOs
- GrĂŒndere som sliter med funding, team-kommunikasjon eller salg
- Alle som har bygget god teknologi, men sliter med Ă„ "selge" den
 Dette webinaret passer for :
- Konkret forstÄelse av hvorfor kommunikasjonen deres ikke fungerer
- Innsikt i hvordan investorer, team og kunder tenker annerledes enn dere
- Mulighet til Ä stille spÞrsmÄl direkte under webinaret
Om meg, Anne Karin Nordskag
Jeg er sivilÞkonom, retoriker og daglig leder i Krystallklart Budskap AS. Med erfaring fra Orkla og Aller Media forstÄr jeg bÄde deres tekniske verden og forretningsverdenen dere mÄ kommunisere med.
Siden 2011 har jeg hjulpet hundrevis av tekniske grĂŒndere med Ă„ oversette fra teknisk til strategisk kommunikasjon. Jeg har sett bra teknologi fĂ„ finansiering fordi grĂŒnderen lĂŠrte seg Ă„ kommunisere verdi i stedet for features.
Jeg har ogsĂ„ sett fantastiske produkter mislykkes fordi grĂŒnderen ikke klarte Ă„ fĂ„ teamet til Ă„ forstĂ„ visjonen, eller fordi salgssyklusen tok for lang tid.
Forskjellen ligger i kommunikasjonen
VÄre deltakere kommer blant annet fra disse bedriftene: